سوالات رایج قبل از خرید که هر کاربر باید از آن ها آگاه باشد ...
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
یکی از محورهای اصلی الف اس ام اس مشتری محور بودن خدمات می باشد. این مورد با دانستن اینکه خدمات الف اس ام اس مشکلی ندارد و هیچ مغایرتی با اطلاعات سایت ندارد قرار داده شده است تا مشتریان بابت هزینه و خدمات خیالشان راحت باشد. هزینه راه اندازی پنل بعد از 24 ساعت در صورتیکه کاربر از خدمات ناراضی باشد عودت داده می شود. هزینه اعتبار پنل پیامکی و آبونمان سالیانه نمی تواند عودت داده شود.
پنل همان حساب کاربری وب سرویس شماست که جهت ارسال و دریافت پیامک برای شما شخصی سازی شده است. پنل وب سرویس این امکان را برای شما فراهم می آورد که گزارشات لازم در وب سرویس خود را مشاهده نمایید و همچنین برای خرید پلن های اعتبار پیامک اقدام کنید. تمام عملیات کاری مربوط به پیامک شما در این حساب انجام می شود. افزایش اعتبار، تاریخچه ارسالها و دریافتها و … پس از ورود به پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
در هنگام ثبت نام تصویر کارت ملی خود (برای ثبت نام حقیقی) و یا تصویر روزنامه رسمی شرکت (برای ثبت نام حقوقی) به همراه مجوز کسب و کار را آپلود نمایید. دقت نمایید که تفاوت الف اس ام اس با دیگر شرکت ها در ثبت خط خدماتی می باشد که بتوانید ارسال های وب سرویس را از آن انجام دهید . دیگر شرکت ها فقط از شما کارت ملی و یا روزنامه رسمی می خواهند و در ارسال هایی که نیاز به مجوز دارد از شما درخواست مجوز کسب و کار می نمایند.
ایجاد پنل بستگی به زمان و روز ثبت درخواست دارد . مدارک لازم باید ارسال شود و درخواست به مخابرات ثبت شود. بعد از این مراحل نام کاربری و رمز عبور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می توانید از پنل وب سرویس پیامک الف اس ام اس استفاده نمایید. کل این مراحل می تواند از 24 ساعت تا 72 ساعت طول بکشد.
خیر، می توانید به هر میزان که نیاز دارد فزایش اعتبار در پنل خود داشته باشید. افرادی که از پلن های درج شده در وب سایت میزان بیشتری اعتبار می خواهند می توانند با مشاورین ما جهت ایجاد پلن مناسب کسب و کار خودشان راهنمایی بخواهند.
بله، اکثر سایت ها فرم جهت پر کردن اطلاعات کاربر در وب سایتشان در نظر گرفته اند و کمتر سایتی وجود دارد که این فرم ها را نداشته باشد. بطور مثال فرم تماس با ما در اکثر سایت ها مشاهده می شود. می توانید با اتصال وب سرویس پیامکی الف اس ام اس به سایتتان و فرم های تماس و یا سفارشات و … اعتبار بیشتری به وب سایتتان ببخشید و از منظر مدیریت ارتباط با مشتری تجربه بهتری به مشتری بدهید تا کسب و کارتان اهمیت بیشتری در ذهن مشتری داشته باشد.
می توانید با انتخاب هر پلن متناسب با کسب و کارتان این فعالیت را آغاز کنید . پلن ها قابل مشاهده در صفحه اصلی وب سایت الف اس ام اس می باشد.
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
بله، شما می توانید خط تلفن ثابت خود و یا شماره های سرشماره های 1000، 3000، 5000 را ثبت نمایید. برای این منظور ابتدا از مشاورین ما کسب اطلاعات کنید.
خیر، برای هر شماره باید وب سرویس ججداگانه ای فعال سازی شود. بر روی هر پنل می توانید یک شماره فعال سازی کنید و یا از خط عمومی الف اس ام اس استفاده نمایید.
می توانید پس از ثبت نام و دریافت کد پنل در ناحیه کاربری خود از پلن های درج شده در سامانه پلن مورد نظر خود را انتخاب و پس از خرید میزان اعتبار به حسابتان افزوده خواهد شد.
یکی از محورهای اصلی الف اس ام اس مشتری محور بودن خدمات می باشد. این مورد با دانستن اینکه خدمات الف اس ام اس مشکلی ندارد و هیچ مغایرتی با اطلاعات سایت ندارد قرار داده شده است تا مشتریان بابت هزینه و خدمات خیالشان راحت باشد. هزینه راه اندازی پنل بعد از 24 ساعت در صورتیکه کاربر از خدمات ناراضی باشد عودت داده می شود. هزینه اعتبار پنل پیامکی و آبونمان سالیانه نمی تواند عودت داده شود.
بله، برنامه نویسان می توانند با مراجعه به منوی مربوط، روش های فراخوانی و اتصال به الف اس ام اس را به کدهای خود اضافه نمایند.
پنل همان حساب کاربری وب سرویس شماست که جهت ارسال و دریافت پیامک برای شما شخصی سازی شده است. پنل وب سرویس این امکان را برای شما فراهم می آورد که گزارشات لازم در وب سرویس خود را مشاهده نمایید و همچنین برای خرید پلن های اعتبار پیامک اقدام کنید. تمام عملیات کاری مربوط به پیامک شما در این حساب انجام می شود. افزایش اعتبار، تاریخچه ارسالها و دریافتها و … پس از ورود به پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
ایجاد پنل بستگی به زمان و روز ثبت درخواست دارد . مدارک لازم باید ارسال شود و درخواست به مخابرات ثبت شود. بعد از این مراحل نام کاربری و رمز عبور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می توانید از پنل وب سرویس پیامک الف اس ام اس استفاده نمایید. کل این مراحل می تواند از 24 ساعت تا 72 ساعت طول بکشد.
خیر، می توانید به هر میزان که نیاز دارد فزایش اعتبار در پنل خود داشته باشید. افرادی که از پلن های درج شده در وب سایت میزان بیشتری اعتبار می خواهند می توانند با مشاورین ما جهت ایجاد پلن مناسب کسب و کار خودشان راهنمایی بخواهند.
بله، اکثر سایت ها فرم جهت پر کردن اطلاعات کاربر در وب سایتشان در نظر گرفته اند و کمتر سایتی وجود دارد که این فرم ها را نداشته باشد. بطور مثال فرم تماس با ما در اکثر سایت ها مشاهده می شود. می توانید با اتصال وب سرویس پیامکی الف اس ام اس به سایتتان و فرم های تماس و یا سفارشات و … اعتبار بیشتری به وب سایتتان ببخشید و از منظر مدیریت ارتباط با مشتری تجربه بهتری به مشتری بدهید تا کسب و کارتان اهمیت بیشتری در ذهن مشتری داشته باشد.
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
بله، شما می توانید خط تلفن ثابت خود و یا شماره های سرشماره های 1000، 3000، 5000 را ثبت نمایید. برای این منظور ابتدا از مشاورین ما کسب اطلاعات کنید.
خیر، برای هر شماره باید وب سرویس ججداگانه ای فعال سازی شود. بر روی هر پنل می توانید یک شماره فعال سازی کنید و یا از خط عمومی الف اس ام اس استفاده نمایید.
خیر، وب سرویس الف اس ام اس تنهاجهت مقاصد خدماتی ارایه می شود و نمی توان از پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی انجام داد.
می توانید در هر قسمتی از فروشگاه خود از وب سرویس پیامکی الف اس ام اس استفاده نمایید. بطور مثال برای ورود به شماره موبایل می توانید این قابلیت را در فروشگاه خود فراهم نمایید تا با تایید شماره موبایل و ارسال پیامک به موبایل به ناحیه کاربری خود در وب سایت وارد شوند.
همچنین برای درج موفقیت آمیز بودن خرید از فروشگاه اینترنتی شما می توانید با درج اسم و مشخصات فردی، مشخصات شماره فاکتور و … پیامک را به کاربر مربوط ارسال نمایید.
ایجاد پنل بستگی به زمان و روز ثبت درخواست دارد . مدارک لازم باید ارسال شود و درخواست به مخابرات ثبت شود. بعد از این مراحل نام کاربری و رمز عبور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می توانید از پنل وب سرویس پیامک الف اس ام اس استفاده نمایید. کل این مراحل می تواند از 24 ساعت تا 72 ساعت طول بکشد.
خیر، می توانید به هر میزان که نیاز دارد فزایش اعتبار در پنل خود داشته باشید. افرادی که از پلن های درج شده در وب سایت میزان بیشتری اعتبار می خواهند می توانند با مشاورین ما جهت ایجاد پلن مناسب کسب و کار خودشان راهنمایی بخواهند.
می توانید با انتخاب هر پلن متناسب با کسب و کارتان این فعالیت را آغاز کنید . پلن ها قابل مشاهده در صفحه اصلی وب سایت الف اس ام اس می باشد.
هزینه های پنل الف اس ام اس دارای دو هزینه ثابت می باشد و یک هزینه شارژ پنل که به خود کاربر بستگی دارد از چه پلن مناسب کسب و کار خودش استفاده نماید. هزینه فعال سازی وب سرویس 350 هزار تومان می باشد که هزینه آبونمان سالیانه پنل نیز مبلغ 100 هزار تومان می باشد. پلن های شارژ اعتبار پنل پیامکی الف اس ام اس نیز در منوی مربوط درج شده است.
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
بله، شما می توانید خط تلفن ثابت خود و یا شماره های سرشماره های 1000، 3000، 5000 را ثبت نمایید. برای این منظور ابتدا از مشاورین ما کسب اطلاعات کنید.
یکی از محورهای اصلی الف اس ام اس مشتری محور بودن خدمات می باشد. این مورد با دانستن اینکه خدمات الف اس ام اس مشکلی ندارد و هیچ مغایرتی با اطلاعات سایت ندارد قرار داده شده است تا مشتریان بابت هزینه و خدمات خیالشان راحت باشد. هزینه راه اندازی پنل بعد از 24 ساعت در صورتیکه کاربر از خدمات ناراضی باشد عودت داده می شود. هزینه اعتبار پنل پیامکی و آبونمان سالیانه نمی تواند عودت داده شود.
می توانید در هر قسمتی از فروشگاه خود از وب سرویس پیامکی الف اس ام اس استفاده نمایید. بطور مثال برای ورود به شماره موبایل می توانید این قابلیت را در فروشگاه خود فراهم نمایید تا با تایید شماره موبایل و ارسال پیامک به موبایل به ناحیه کاربری خود در وب سایت وارد شوند.
همچنین برای درج موفقیت آمیز بودن خرید از فروشگاه اینترنتی شما می توانید با درج اسم و مشخصات فردی، مشخصات شماره فاکتور و … پیامک را به کاربر مربوط ارسال نمایید.
در هنگام ثبت نام تصویر کارت ملی خود (برای ثبت نام حقیقی) و یا تصویر روزنامه رسمی شرکت (برای ثبت نام حقوقی) به همراه مجوز کسب و کار را آپلود نمایید. دقت نمایید که تفاوت الف اس ام اس با دیگر شرکت ها در ثبت خط خدماتی می باشد که بتوانید ارسال های وب سرویس را از آن انجام دهید . دیگر شرکت ها فقط از شما کارت ملی و یا روزنامه رسمی می خواهند و در ارسال هایی که نیاز به مجوز دارد از شما درخواست مجوز کسب و کار می نمایند.
ایجاد پنل بستگی به زمان و روز ثبت درخواست دارد . مدارک لازم باید ارسال شود و درخواست به مخابرات ثبت شود. بعد از این مراحل نام کاربری و رمز عبور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می توانید از پنل وب سرویس پیامک الف اس ام اس استفاده نمایید. کل این مراحل می تواند از 24 ساعت تا 72 ساعت طول بکشد.
خیر، می توانید به هر میزان که نیاز دارد فزایش اعتبار در پنل خود داشته باشید. افرادی که از پلن های درج شده در وب سایت میزان بیشتری اعتبار می خواهند می توانند با مشاورین ما جهت ایجاد پلن مناسب کسب و کار خودشان راهنمایی بخواهند.
می توانید با انتخاب هر پلن متناسب با کسب و کارتان این فعالیت را آغاز کنید . پلن ها قابل مشاهده در صفحه اصلی وب سایت الف اس ام اس می باشد.
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
خیر، برای هر شماره باید وب سرویس ججداگانه ای فعال سازی شود. بر روی هر پنل می توانید یک شماره فعال سازی کنید و یا از خط عمومی الف اس ام اس استفاده نمایید.
می توانید پس از ثبت نام و دریافت کد پنل در ناحیه کاربری خود از پلن های درج شده در سامانه پلن مورد نظر خود را انتخاب و پس از خرید میزان اعتبار به حسابتان افزوده خواهد شد.
یکی از محورهای اصلی الف اس ام اس مشتری محور بودن خدمات می باشد. این مورد با دانستن اینکه خدمات الف اس ام اس مشکلی ندارد و هیچ مغایرتی با اطلاعات سایت ندارد قرار داده شده است تا مشتریان بابت هزینه و خدمات خیالشان راحت باشد. هزینه راه اندازی پنل بعد از 24 ساعت در صورتیکه کاربر از خدمات ناراضی باشد عودت داده می شود. هزینه اعتبار پنل پیامکی و آبونمان سالیانه نمی تواند عودت داده شود.
پنل همان حساب کاربری وب سرویس شماست که جهت ارسال و دریافت پیامک برای شما شخصی سازی شده است. پنل وب سرویس این امکان را برای شما فراهم می آورد که گزارشات لازم در وب سرویس خود را مشاهده نمایید و همچنین برای خرید پلن های اعتبار پیامک اقدام کنید. تمام عملیات کاری مربوط به پیامک شما در این حساب انجام می شود. افزایش اعتبار، تاریخچه ارسالها و دریافتها و … پس از ورود به پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
در هنگام ثبت نام تصویر کارت ملی خود (برای ثبت نام حقیقی) و یا تصویر روزنامه رسمی شرکت (برای ثبت نام حقوقی) به همراه مجوز کسب و کار را آپلود نمایید. دقت نمایید که تفاوت الف اس ام اس با دیگر شرکت ها در ثبت خط خدماتی می باشد که بتوانید ارسال های وب سرویس را از آن انجام دهید . دیگر شرکت ها فقط از شما کارت ملی و یا روزنامه رسمی می خواهند و در ارسال هایی که نیاز به مجوز دارد از شما درخواست مجوز کسب و کار می نمایند.
ایجاد پنل بستگی به زمان و روز ثبت درخواست دارد . مدارک لازم باید ارسال شود و درخواست به مخابرات ثبت شود. بعد از این مراحل نام کاربری و رمز عبور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می توانید از پنل وب سرویس پیامک الف اس ام اس استفاده نمایید. کل این مراحل می تواند از 24 ساعت تا 72 ساعت طول بکشد.
خیر، می توانید به هر میزان که نیاز دارد فزایش اعتبار در پنل خود داشته باشید. افرادی که از پلن های درج شده در وب سایت میزان بیشتری اعتبار می خواهند می توانند با مشاورین ما جهت ایجاد پلن مناسب کسب و کار خودشان راهنمایی بخواهند.
بله، اکثر سایت ها فرم جهت پر کردن اطلاعات کاربر در وب سایتشان در نظر گرفته اند و کمتر سایتی وجود دارد که این فرم ها را نداشته باشد. بطور مثال فرم تماس با ما در اکثر سایت ها مشاهده می شود. می توانید با اتصال وب سرویس پیامکی الف اس ام اس به سایتتان و فرم های تماس و یا سفارشات و … اعتبار بیشتری به وب سایتتان ببخشید و از منظر مدیریت ارتباط با مشتری تجربه بهتری به مشتری بدهید تا کسب و کارتان اهمیت بیشتری در ذهن مشتری داشته باشد.
می توانید با انتخاب هر پلن متناسب با کسب و کارتان این فعالیت را آغاز کنید . پلن ها قابل مشاهده در صفحه اصلی وب سایت الف اس ام اس می باشد.
هزینه های پنل الف اس ام اس دارای دو هزینه ثابت می باشد و یک هزینه شارژ پنل که به خود کاربر بستگی دارد از چه پلن مناسب کسب و کار خودش استفاده نماید. هزینه فعال سازی وب سرویس 350 هزار تومان می باشد که هزینه آبونمان سالیانه پنل نیز مبلغ 100 هزار تومان می باشد. پلن های شارژ اعتبار پنل پیامکی الف اس ام اس نیز در منوی مربوط درج شده است.
بله، می توانید با ارسال از خط خدماتی ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشید .
خیر، وب سرویس الف اس ام اس تنهاجهت مقاصد خدماتی ارایه می شود و نمی توان از پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی انجام داد.
می توانید پس از ثبت نام و دریافت کد پنل در ناحیه کاربری خود از پلن های درج شده در سامانه پلن مورد نظر خود را انتخاب و پس از خرید میزان اعتبار به حسابتان افزوده خواهد شد.
می توانید در هر قسمتی از فروشگاه خود از وب سرویس پیامکی الف اس ام اس استفاده نمایید. بطور مثال برای ورود به شماره موبایل می توانید این قابلیت را در فروشگاه خود فراهم نمایید تا با تایید شماره موبایل و ارسال پیامک به موبایل به ناحیه کاربری خود در وب سایت وارد شوند.
همچنین برای درج موفقیت آمیز بودن خرید از فروشگاه اینترنتی شما می توانید با درج اسم و مشخصات فردی، مشخصات شماره فاکتور و … پیامک را به کاربر مربوط ارسال نمایید.